Dienstag, Mai 06, 2008

Sardinien
28.03.08 - 12.04.08

Outdoor and Climbing

yes mir hei e Schlafplatz uf dr Fähri gfunde- dr Spielplatz

in Olbia acho geits grad witer miter Tigerente zum Boulderspot San Teodoro

fetti, scharfi Granitboulder

aber mir häufe ja anenang

wuff........... wufffff...
es hets haut leider nid jede Hund so guet wie ir Schwiz

üse Trip isch witer nach Cala Gonone gange

Die Bucht von Cala Fuili, von Cala Gonone in wenigen Minuten mit dem Auto über die Küstenstraße zu erreichen, die dort endet. Hier kann man nun in die Bucht absteigen und im glasklaren Wasser baden - oder eben - klettern.



nachemne 45'' Spaziergang über Vulkanchempe erreiche mir d'Grotte: Biddiriscottai

zrügg in Cala Fuili

(panoramabild)


(panoramabild)

nach 1'30'' Wanderig über Stock u Stei u ufe u abe si mir mitemne super Usblick belohnt worde
-Cala Luna-


isch Superschön gsi!!

in Cala Gonone gniesse mir die letschte u einzige 4 Nächt wo mir nid im Zäut penne;
ou die letschti Duschi ;-)


miter Tigerente geits witer nach Isili. so zimlech ir mitti vor ganze Insle
(panorama)

Route: Zero (6a) im Fels der tausend Löcher




ohne Worte-gäu!


dr Adolf het üs witer nach Jerzu gfüert.
nach es paarne Geisterdörfli hei mirs när de o gfunde


dr El Cap vo Sardinie. e sehr energieriiche u windige Ort!

üse nächst Wildcamping: Pilgerstätte Kirche San Antonio

aues vou Ruine, wunderschön überwachse,
wiudi Münze, Piniechärne füre Adri u Morchle hei mir hie gfunde

üsi chuchi sch parat fürnes feins Piuzrisotto

(panoramabild. links hanget no dr Pädu im Fels, wer sucht der findet)


adri, ale, ig, pädu, maxerl


wider uf dr Fähri hei mir noni gnue gha u erfinde gloub e nöie Kletterstil:
Boatboulder

so mir stinke u gö wider Hei!

es grosses merci für die beteiligte!!! vou geili Ferie gsi!

Keine Kommentare: